Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2008

Πάγωμα Τιμών Η Όπως Λέμε Όταν Ξυπνά Ο Καταναλωτής


Το μεγάλο αφεντικό είναι ο καταναλωτής σε αυτή την υπόθεση, αφού αυτός έχει τα φράγκα στην τσέπη και πληρώνει. Αυτό που γράφει το ρεπορτάζ παρακάτω ότι φοβήθηκαν οι εταιρίες τη δημοσιοποίηση των ονομάτων τους στην μαύρη λίστα του υπουργείου ανάπτυξης είναι ανοησία. Τον τελευταίο καιρό και μετά το χαβαλέ που γίνετε στα κανάλια με το θέμα άρχισε να πέφτει ο τζίρος όλων όσων ασχολούνται με αυτή την υπόθεση αφού ο κόσμος έχοντας στο μυαλό του οτι όλα είναι ακριβά σκεφτόταν πολύ πριν αγοράσει κάτι, όπως επίσης μείωσε και τις ποσότητες.
Το θέμα είναι να συνεχίσει έτσι να λειτουργεί και όταν φύγει απο την επικαιρότητα το θέμα. Να πάψει να διακατέχεται απο το γνωστό κατοχικό σύνδρομο και να νομίζει οτι το ακριβό είναι και το καλό.
Το ξέρουν οι καταναλωτές οτι το κόστος μάρκετινγκ ενός προϊόντος μπορεί να φτάσει να είναι ακόμα και το 60-70% της τιμής του? Έχει την πολυτέλεια ένας μισθωτός ή ένας χαμηλοσυνταξιούχος να πληρώνει αυτό το κόστος?
Το ακριβό προϊόν πρέπει να σαπίζει στο ράφι και όχι να γίνετε ανάρπαστο. Το ξέρουν οι Έλληνες οτι στο εξωτερικό που έχουν τους διπλάσιους μισθούς απο εμάς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατέχουν μερίδιο αγοράς 60%?
Δείτε παρακάτω ποιοί παγώνουν ή μειώνουν τις τιμές:

Σε «πάγωμα» ή και μειώσεις τιμών σε ορισμένα προϊόντα προχωρούν εταιρείες τροφίμων και σούπερ μάρκετ, υπό την απειλή δημοσιοποίησης «μαύρης λίστας» με επιχειρήσεις που αισχροκερδούν.

Η αλυσίδα Α-Β Βασιλόπουλος, η οποία προχώρησε την περασμένη Δευτέρα σε μειώσεις τιμών σε βασικές κατηγορίες προϊόντων (γάλατα ψυγείου, γιαούρτια, παιδικές πάνες και απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων 5% φθηνότερα και όλα τα ρύζια, όσπρια και ζυμαρικά 8% φθηνότερα), κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων της προανήγγειλε ότι εντός της επόμενης εβδομάδας θα ανακοινώσει και άλλες μειώσεις τιμών.

Επίσης, ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος ανακοίνωσε ότι από 9 Ιουνίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2008, μειώνει κατά 5% τις τιμές σε 1.000 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (προϊόντα Carrefour) στους πελάτες των Carrefour και Champion Μαρινόπουλος που διαθέτουν κάρτες Club Carrefour και Κερδοκάρτα.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται Τα Νέα, μέχρι αργά το βράδυ της Τρίτης στο υπουργείο Ανάπτυξης είχαν φτάσει επιστολές για «πάγωμα» και μειώσεις τιμών από τις εταιρείες:

Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης (μειώσεις), Κατσέλης (μειώσεις στο προϊόντα άρτου), Coca Cola (πάγωμα ανατιμήσεων), Μινέρβα (πάγωμα ανατιμήσεων), Βeiersdorf (μειώσεις στα προϊόντα Νivea), Ρrocter & Gamble (μειώσεις σε παιδικές πάνες και απορρυπαντικά πλυντηρίου) και Κraft (πάγωμα ανατιμήσεων).

Την Τετάρτη, η Metro ανακοίνωσε μειώσεις τιμών από 4% μέχρι 20% σε 1.000 κωδικούς που καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων διατροφής (επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα).

Από την περασμένη Δευτέρα, σχετικές ανακοινώσεις είχαν κάνει 16 εταιρείες για διάφορα είδη.

Πηγή in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: